Zaloguj się Zarejestruj się

Poradnik zamawiania

Platforma BENEX to platforma zakupowa online dla klientów hurtowych. Pozwala na wygodny sposób składania zamówień bez wykonywania telefonów. Gwarantuje nieograniczony dostęp do aktualnej oferty produktowej, indywidualnych cen i rabatów oraz historii zamówień.

Jak uzyskać dostęp do B2B?

  1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 61 29 51 174 lub na adres mailowy info@benex.pl i uzyskaj swój indywidualny Login i Hasło
  2. Zaloguj się bezpośrednio na stronie.
  3. Zacznij korzystać z platformy.

Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją zamawiania

Pierwszy krok to logowanie. Znajduje się w prawym górnym rogu.

Opcje dostępne po zalogowaniu:

Produkty możemy wyszukać według kategorii oraz za pomocą wyszukiwarki.

Zamówienie możemy złożyć w kilku prostych krokach.

Wybierz interesujący Cię produkt i kliknij przycisk "DODAJ DO KOSZYKA"

Po dodaniu wszystkich produktów klikamy w ikonę koszyka na górze strony.

Widok koszyka pozwala na:

  • Zmianę ilości sztuk
  • Usunięcie produktu
  • Wybór opcji dostawy
  • Wprowadzenie uwag do zamówienia

Klikając przycisk "DALEJ" przechodzimy do informacji o danych do faktury i adres dostawy, których nie ma możliwości edytowania.

Kolejnym krokiem jest potwierdzenie zamówienia. Czerwony przycisk "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty" wysyła do naszego systemu zamówienie.

Na adres e-mail, otrzymają Państwo niezwłocznie pocztą elektroniczną potwierdzenie złożonego zamówienia, zawierające wszystkie dane zawarte w zamówieniu.


Poradnik w formie pdf - pobierz