Zaloguj się Zarejestruj się

 

REGULAMIN JEST PODSTAWĄ SPRZEDAŻY POMIĘDZY OSOBAMI PRAWNYMI.

https://benex.pl/ NIE PROWADZI SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ.

I. Postanowienia ogólne

  1. Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy, znajdujący się pod domeną internetową https://benex.pl/, zwany dalej „Sklepem Internetowym” jest BENEX Banaszkiewicz SP.J., ul. Szkolna 24, 64-412 Chrzypsko Wielkie, NIP: 5951466924, REGON: 302258420, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) pod nr 0000438199.
  2. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@benex.pl lub pod nr. tel.:(61) 295-11-74, (61) 29-51-530.
  3. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
  4. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.
  5. Sklep prowadzi przedsprzedaż. Sprzedaż jest sezonowa obejmuje cebule kwiatowe na wiosnę oraz na jesień. Sprzedaż i dostawa cebul kwiatowych na wiosnę odbywa się od 15 stycznia. Sprzedaż i dostawa cebul kwiatowych na jesień odbywa się od 15 lipca.
  6. Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
  7. Właściciel https://benex.pl/ zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się na stronie https://benex.pl/ udostępniana jest w trakcie składania zamówienia i stanowi integralną część regulaminu.
  8. Na stronie Sklepu https://benex.pl/ odbywa się sprzedaż hurtowa cebul kwiatowych, bulw i kłączy roślin ozdobnych. Oferta na stronie Sklepu skierowana jest do osób prawnych takich jak hurtownie i sklepy ogrodnicze, producenci, zakłady zieleni i urzędy miast.
  9. Na zamówienie Sklep prowadzi sprzedaż zagraniczną. Klient powinien określić kraj do wysyłki, określić dostawcę wraz z ceną dostawy oraz dokonać przedpłaty.
  10. Klientami Sklepu NIE są Konsumenci.

 

II. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:

  1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://benex.pl/, prowadzący sprzedaż produktów znajdujących się w jego ofercie.
  2. Właściciel – BENEX Banaszkiewicz SP.J., ul. Szkolna 24, 64-412 Chrzypsko Wielkie.
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej, którego działalność związana jest ze sprzedażą oraz sadzeniem cebul kwiatowych, bulw i kłączy roślin ozdobnych tzn. Hurtownie i sklepy ogrodnicze, producenci, zakłady zieleni i urzędy miast.
  4. Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.
  5. Newsletter – usługa świadczona przez Sklep na rzecz Użytkownika polegająca na wysyłaniu mu wszelkich informacji o działaniu Sklepu, po dobrowolnym podaniu przez Użytkownika adresu e-mail, imienia i nazwiska.
  6. Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.
  8. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  9. Regulamin – niniejszy dokument, określa warunki i zasady korzystania ze Sklepu oraz nabywania w nim produktów.

 

III. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu

  1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
    • urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;
    • dostęp do sieci Internet;
    • adres poczty email.
  2. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies, służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
  3. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem https://benex.pl/ i stanowiącej integralną część niniejszego regulaminu.

 

IV. Rejestracja i Logowanie

  1. Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji, podając adres e-mail oraz hasło, za pomocą formularza.
  2. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
  3. Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.
  4. Rejestracja jest warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie. Klient nie może dokonać zakupu bez rejestracji.
  5. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
  6. Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
    • przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu;
    • dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą.
  7. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
  8. Zarejestrowany Klient ma możliwość:
    • dostępu do statusu oraz historii zamówień;
    • otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych;
    • informacji o możliwości udziału w promocjach i konkursach;
    • zamówienia Produktu,
    • zmiany/usunięcia swoich danych;
    • zmiany swojego hasła.
  9. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link potwierdzenie rejestracji.
  10. Po przesłaniu przez klienta formularza rejestracyjnego, Administrator weryfikuje czy klient jest Przedsiębiorcą. Jeżeli Klient pozytywnie przejdzie weryfikacje otrzymuje pełen dostęp do Sklepu. 

 

V. Realizacja zamówień

  1. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
    • wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka;
    • podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania;
    • wybór formy dostawy i płatności;
    • zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”;
    • wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta;
    • zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie.
  2. Sklep prowadzi hurtową sprzedaż sezonową. Wysyłka towarów uzależniona jest od terminów:
    a) Na jesień sprzedaż prowadzona jest od 15 lipca;
    b) Na wiosnę od 15 stycznia.
  3. Sklep Internetowy potwierdza złożenie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła Klientowi. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce, sposób i koszt dostawy.
  4. Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Klienta, Klient powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Sklep Internetowy bez zbędnej zwłoki prześle Klientowi skorygowaną treść proponowanej umowy.
  5. Sklep niezwłocznie informuje Klienta w razie braku w magazynie towaru, który został zamówiony.
  6. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z dniem wystawienia faktury VAT lub rachunku.
  7. Sklep dopuszcza możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy.

 

VI. Forma płatności

  1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w formie:
    • przelewu bankowego;
    • przelew z płatnością odroczoną;
    • za pobraniem;
    • płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
  2. Użytkownik zobowiązany jest podać prawdziwe dane do faktury VAT.

 

VII. Ceny

  1. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w złotych zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
  2. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta, wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
  3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

 

VIII. Dostawa

  1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu, są to:
    • kurier GLS;
    • kurier Raben;
    • odbiór osobisty.
    • przy sprzedaży zagranicznej dostawca, termin i cena dostawy ustalane są w sposób indywidualny
  2. Termin dostawy to od 2 do 5 dni roboczych od czasów realizacji zamówienia, chyba, że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. 
  3. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy dostępna jest w zakładce "Warunki dostawy" na stronie głównej. W przypadku dużych zamówień koszty przesyłki ustalane są w sposób indywidualny z klientem.
  4. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
  5. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma obowiązek sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. 

 

IX. Reklamacje

  1. Reklamacje co do jakości przesłanych towarów będą rozpatrywane wyłącznie pod warunkiem zgłoszenia wad wraz ze zwrotnym przesłaniem reklamowanego towaru w ciągu 7 dni od jego doręczenia. Reklamacje zgłoszone w ciągu 14 dni od doręczenia towaru nie będą podlegały rozpatrzeniu.
  2. Reklamacja powinna być przekazana m.in.
    • listownie na adres: BENEX Banaszkiewicz SP.J., ul. Szkolna 24, 64-412 Chrzypsko Wielkie;
    • elektronicznie na adres: biuro@benex.pl;
    • telefonicznie, nr tel.: (61) 295-11-74, (61) 29-51-530.
  3. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
  4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
  5. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
  6. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.

 

X. Zasady przetwarzania danych osobowych kupujących

  1. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Kupujących-osób fizycznych określone zostały w „Polityce prywatności”, stanowiącej integralną część niniejszego Regulaminu.

 

XI. Pozostałe

  1. Regulamin jest dostępny pod adresem: https://benex.pl/
  2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
  3. Spory związane ze sprzedażą towarów przez Sklep internetowy rozpatrywane będą w drodze negocjacji lub mediacji, a w razie braku porozumienia przez sąd właściwy według siedziby Sklepu.